LeasePlan Polska uruchomił bezpłatną mobilną aplikację dla swoich Klientów, która gwarantuje natychmiastowy dostęp do przydatnych funkcjonalności takich jak umówienie przeglądu auta, naprawy, zgłoszenie szkody czy wskazówki jak zachować się w przypadku kolizji, awarii bądź kradzieży.
Aplikacja LeasePlan ma pomagać kierowcom w każdej sytuacji. To nieoceniona pomoc w chwilach, gdy emocje i nerwy mogą brać górę nad spokojnym działaniem. Wystarczy wówczas skorzystać z telefonu, uruchomić aplikację LeasePlan i postępować zgodnie z przystępnie podanymi instrukcjami.
W przypadku samochodu służbowego, łatwość kontaktu i szybka pomoc to nie tylko oszczędność czasu, ale także poczucie bezpieczeństwa i wygody. Dlatego LeasePlan Polska zdecydował się wprowadzić aplikację mobilną aby zapewnić jeszcze lepszy komfort użytkownikom użytkowników – mówi Anna Wiśniewska, kierownik ds. rozwoju biznesu, LeasePlan Fleet Management Polska. Nasza aplikacja to wsparcie dla użytkownika zarówno w codziennych sytuacjach związanych z serwisowaniem czy drobnymi naprawami jak i w przypadku zdarzeń losowych– dodaje.
Przykładowo dzięki niej można szybko umówić okresowy przegląd lub serwis samochodu czy zgłosić szkodę komunikacyjną. Aplikacja w kilku prostych krokach podpowie jak postępować w danej sytuacji, a operator helpdesku uzgodni dogodny termin wizyty. Na koniec wszystkie ustalenia zostaną do użytkownika przesłane zwrotnie w postaci wiadomości tekstowej SMS. Aplikacja LeasePlan ułatwi też odnalezienie na mapie miejsc ważnych dla każdego kierowcy jak np. serwis oponiarski czy najbliższa stacja benzynowa. Będzie też doradcą w przypadku planowania zagranicznego wyjazdu i podpowie użytkownikowi jakich formalności powinien dopełnić wybierając się za granicę.
Aplikacja przygotowana jest na urządzenia z systemami Android oraz iOS i bezpłatnie można ją pobrać z sieci.