Zakres obowiązków:
- Kompleksowa opieka techniczna nad flotą samochodową (dbanie o stan techniczny pojazdów, terminowość przeprowadzania badań technicznych, prowadzenie dokumentacji technicznej),
- Prowadzenie dokumentacji związanej z pojazdami,
- Zarządzanie współpracą z dostawcami,
- Zarządzanie budżetem i kosztami obsługi floty (kontrola i optymalizacja kosztów),
- Opracowanie i wdrożenie procesów optymalizacyjnych dla działu,
- Odpowiedzialność za realizację powierzonych projektów cross – division.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w zarządzaniu flotą samochodową w międzynarodowej organizacji,
- Doświadczenie w pracy projektowej,
- Znajomość programu SAP,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Otwartość i nastawienie na współpracę z klientem wewnętrznym,
- Elastyczność i gotowość do zmian,
- Sumienność i konsekwencja w działaniu,
- Wysoka efektywność pracy.
Więcej w serwisie pracuj.pl