Kompleksowy program Opla dla klientów flotowych

Program oferowany flotowym użytkownikom pojazdu marki Opel oparty jest na trzech podstawowych filarach: efektywności procesu naprawy, rzetelności jej wykonania oraz przejrzystej dla Klienta kalkulacji kosztów. Mając na uwadze te trzy kluczowe filary przedstawiciele Opla opracowali 9 elementów programu specjalnie dopasowanych do specyfiki użytkowników flot pojazdów.

Nowy Opel Astra
Źródło: Opel Media

Zdaniem producenta pozwoli to zapewnić wyjątkową mobilność użytkowanej floty oraz osiągnąć pełną satysfakcję z użytkowania samochodów marki Opel. Zgodnie z deklaracją przedstawiciela marki, Opel Service4Fleet zapewni Państwu usługi na wysokim poziomie oraz konkurencyjne ceny w autoryzowanych serwisach uczestniczących w programie.
Korzyści wynikające z uczestnictwa w programie Opel Service4Fleet to przede wszystkim:

  • Kompleksowa oraz jednolita oferta serwisowa,
  • Wyspecjalizowane serwisy obejmujące swoim zasięgiem cały kraj,
  • Optymalizacja kosztów użytkowania floty,
  • Udział w programie to pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii marki Opel.

Poniżej 9 kluczowych elementów programu oferowanych klientom flotowym Opla.

  1. Dedykowana osoba kontaktowa, która koordynuje usługi odpowiednio do Twoich indywidualnych potrzeb
  2. Priorytetowa obsługa Klientów Flotowych.Śpieszysz się? Zrobimy wszystko, aby zminimalizować czas przestoju Twoich pojazdów i zwiększyć Twoją mobilność. Zarezerwuj termin usługi dla Twojego pojazdu w najbliższym autoryzowanym serwisie uczestniczącym w programie.
  3. Serwis blacharsko-lakierniczy. Uczestniczysz w kolizji drogowej? Skontaktuj się z najbliższym Autoryzowanym Serwisem uczestniczącym w programie a dokonamy kompleksowej obsługi Twojego pojazdu.
  4. Szybka diagnoza. Zarezerwowaliśmy dla Ciebie specjalna usługę. Wybrane naprawy bez konieczności rezerwacji wizyty.
  5. Serwis ogumienia. Potrzebujesz nowych opon? Specjalne oferty opon sezonowych, naprawa oraz przechowywanie opon.
  6. Serwis szyb. Masz odprysk lub pękła Ci szyba? Przyjedź do nas a dokonamy szybkiej naprawy minimalizując czas przestoju Twoich pojazdów.
  7. Odbiór i zwrot pojazdu. Jeśli nie możesz do nas dotrzeć, odbierzemy samochód od Ciebie, aby zaoszczędzić Twój czas.
  8. Gwarancja satysfakcji. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu trzech dni roboczych po wykonaniu usługi, by upewnić się o Twojej całkowitej satysfakcji z wykonanej przez nas usługi.
  9. Warunki i ceny. Szukasz konkurencyjnej oferty serwisowej? Stworzyliśmy ją dla Ciebie.

Źródło: Opel Media